Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

...το τοπίο της κινητής

Την ετήσια έρευνά της, 2012 Mobile Future in Focus, παρουσίασε η comScore, δίνοντάς μας μια σαφή εικόνα για το πως έχει διαμορφωθεί το τοπίο της κινητής.


Εντυπωσιακή χρονιά για τη βιομηχανία της κινητής αποδείχθηκε το 2011, καθώς τα smartphones έχουν μπει πλέον για τα καλά στο mainstream κοινό, τα tablets αναδείχθηκαν ως η πιο υποσχόμενη τέταρτη οθόνη, ενώ το καταναλωτικό κοινό πλέον έχει, για τα καλά, υιοθετήσει νέες συμπεριφορές που σχετίζονται με το κινητό του τηλέφωνο, όπως αποδεικνύει η τελευταία έκθεση της comScore, 2012 Mobile Future in Focus. Μάλιστα οι προσδοκίες για το 2012 είναι ακόμα μεγαλύτερες, καθώς η βιομηχανία της κινητής συνεχίζει να καινοτομεί και το κοινό ταυτόχρονα να καταναλώνει όλο και περισσότερα ψηφιακά μέσα και πλατφόρμες.

Τα σημαντικότερα αποτελέσματα της έρευνας της comScore αφορούν:

- τα smartphones οδηγούν την κατανάλωση περιεχομένου

Περίπου το 42% των συνδρομητών στις ΗΠΑ και το 44% στις μεγαλύτερες αγορές τις Ευρώπης (Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία) είναι κάτοχοι smartphone. Ως αποτέλεσμα, ήταν εντυπωσιακή και η αύξηση στην καταάλωση δεδομένων, είτε αυτό αφορά σερφάρισμα στο Internet, είτε κατέβασμα εφαρμογών και χρήση τους.

- ακόμα πιο έντονος ο ανταγωνισμός στα λειτουργικά

Αδιαφιλονίκητοι νικητές στο χώρο των λειτουργικών αναδείχθηκαν μέσα στο 2011 το Android και το iOS, με το πρώτο να βρίσκεται λίγο πιο κάτω από το 50% της αγοράς και το δεύτερο να κατέχει ένα ποσοστό γύρω στο 30%.

- δύο τρόποι web surfing από το κινητό

Ενώ κατά το παρελθόν το σερφάρισμα στο Internet μέσω του εκάστοτε browser ήταν η βασική μορφή εμπειρίας του mobile surfing, πλέον με την εντυπωσιακή ανάπτυξη της κατανάλωσης των εφαρμογών η εικόνα έχει αλλάξει. Οι δύο μεθόδοι (σερφάρισμα μέσω browser και εφαρμογές) κατέχουν πλέον από 50% σαν ποσοστό στην επαφή του χρήστη με το mobile Internet.

- ξυπνά η ανάγκη για online αγορές μέσω κινητού

Καθώς ποσοστό μεγαλύτερο του 50% στις ΗΠΑ χρησιμοποίησε το smartphone του για να πλοηγηθεί σε ένα mobile κατάστημα, είναι βέβαιο ότι ξυπνάει σιγά, σιγά η ανάγκη για online αγορές μέσω του κινητού τηλεφώνου. Στο τέλος του 2011, 1 στους 5 χρήστες smartphone σκάναρε κωδικούς προϊόντων και περίπου 1 στους 8 σύγκρινε τιμές στο κινητό του την ώρα που βρισκόταν σε κάποιο κατάστημα.

- αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο

64,2 εκατομμύρια χρήστες smartphone στις ΗΠΑ και 48,4 εκατομμύρια στις πέντε χώρες της Ευρώπης (που αναφέραμε προηγουμένως) χρησιμοποιήσαν το κινητό τους για πρόσβαση στα social media ή τα blogs, τουλάχιστον μία φορά τον προηγούμενο Δεκέμβριο, με τους περισσότερους από τους μισούς να έχουν αυτήν την συνήθεια κάθε μέρα.

- Ψηφιακά παμφάγα οι καταναλωτές

Εντυπωσιακή ήταν η ανάπτυξη των tablets μέσα στο 2011, καθώς χρειάστηκαν λιγότερα από δύο χρόνια για να αγγίξουν τα 40 εκατομμύρια στις ΗΠΑ (τα smartphones χρειάστηκαν 7 χρόνια). Μέχρι το κλείσιμο του 2011 περίπου 15% των κατόχων smartphone στις ΗΠΑ είχαν ταυτόχρονα στην κατοχή τους και tablet, μία τάση που εμφανίζεται και σε άλλες αγορές.

ΠΗΓΗ