Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

...Σάντος: «Περήφανος για τους παίκτες μου»

Σαντος: «Περήφανος για τους παίκτες μου»
Την ικανοποίηση και την περηφάνια του για τον τρόπο με το οποίο αγωνίστηκαν οι παίκτες της Εθνικής ομάδας στο δεύτερο μέρος του ματς με την Πολωνία στην πρεμιέρα του Euro, εξέφρασε ο Φερνάντο Σάντος.


Ο τεχνικός του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος αναφέρθηκε στο κακό ξεκίνημα των Ελλήνων διεθνών, αλλά και στο γεγονός ότι ανέκαμψαν στο δεύτερο μισό έχοντας την ευκαιρία ακόμα και να πάρουν το παιχνίδι.

«Παίξαμε πολύ κακά στα πρώτα 25 λεπτά αλλά βελτιωθήκαμε. Στο ημίχρονο είπα στους παίκτες μου ότι μπορούσαμε να επανέλθουμε και εκείνοι έκαναν ότι τους ζήτησα. Ήταν οργανωμένοι και καταφέραμε να ισοφαρίσουμε», είπε ο Πορτογάλος τεχνικός και πρόσθεσε: «Είχαμε μια χρυσή ευκαιρία να πετύχουμε δεύτερο γκολ και αν το είχαμε κάνει αυτό, το ματς θα είχε τελειώσει. Δεν έγινε αυτό, όμως είμαι πολύ περήφανος για τους παίκτες μου».

«Δεν είμαι ευχαριστημένος από το τελικό αποτέλεσμα. Θέλαμε τη νίκη αλλά δεν την πήραμε. Δεν ξεκινήσαμε καλά ειδικά στο πρώτο εικοσάλεπτο, αν και ήμασταν διαβασμένοι. Δεν λειτούργησαν όμως αυτά που είχαμε πει. Όταν παίξαμε με δέκα κρατήσαμε μακριά την πίεση. Στο δεύτερο ημίχρονο θα μπορούσαμε να βάλουμε ένα γκολ και να πάρουμε το ματς, αλλά αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Τώρα οι δύο ομάδες είναι πολύ κουρασμένες και θα πρέπει να το διαχειριστούν την κόπωση των ποδοσφαιριστών».

Για τον τραυματισμό του Αβραάμ Παπαδόπουλου αλλά και την εμφάνιση του συνεπώνυμού του Κυριάκου, ο Φερνάντο Σάντος είπε:

«Δεν γνωρίζουμε ακριβώς την κατάσταση του Αβραάμ, ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό (σ.σ τελικά ο αμυντικός του Ολυμπιακού μάλλον χάνει το υπόλοιπο τουρνουά). Για το επόμενο ματς θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε τι θα κάνουμε. Έμεινα πολύ ευχαριστημένος και από τον Κυριάκο και από όλους τους παίκτες μας στο δεύτερο».
από:http://www.sport-fm.gr/article/558093